PATAH SERIBU

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
first update 2012
Thursday, March 15, 2012 | 12:11 AM | 0 Comment(s)
                             
        hah , lamee kan aku ta UPDATE BLOG aku niee kann ,aku ingat BLOG aku nie dah ta bule buka,rupenyee buleee ,huh , suke aku  aw aw , <3 ily you PATAH SERIBU , <3

   
       hah pertama kaly kau nak mix maaf dekat semua frewdd kau laa kannn ,tp yang palingg PENTINGGG BFF aku laa kan , <3
                                                 

          LEMBU = TASHA MOO 
       BAS = ZIELA MATTS 
         MAKANAN = TYRA TYRA ROHID 

        korangg nak twu sebab ap semua BFF aku nie ad GELARANNN  , sbb masinggg-II semua ad hal perbadi masing-II laa kannn ,kalau korangg nak twu lebihh LANJUTTT ,sila laa tanyee dekat   
               tuan punyee  badannn , <3




               aku saje jea nak mengalann pagi-II buta niee ,aku tatwu nak berblogg ap dalamm PATAH   SERIBU aku nie laa , ALAHAI , kan cite cerite pasal CINTA ,bf pun aku takde kann , <3
aku mane laa HEBAT sangat kannn , takde orangg nak punn dekat kau :) , kalau memb aku tu lenn laa kannn ,cari 1 sepuluhhh yangg datanggg , UNTUNGLAAKANNN , <3 FULLSTOPP !
       


          

        hah tutup cerite dekat atas tu ,kite buke muka baru , hah nie yangg best , pasal schh baru akuuu , aku SERONOK HAPPY GEMBIRA  segale bagai , <3 berada di SMKDO , name betol sch tu SMK DATO ONN , best thenn terbaik laa kannn , FISRT mase aku baru masuk tu mcm bosann laa kannn ,sbb takde memb segale bagai , lagy punnn , mase tu semua kemarukk belajarrr ,sampai aku nak bebual tanye bagai kne marahh , mybe budak kelass aku mmg suke belajarr laa kannn , tu dah buadd aku seronok laa , sebab niat aku dataangg sch baru nak belajarrr , nak dapat ap yangg MUMMY aku selalu cakap dekatt akuu ,thenn skunk nie ,aku nak BUKTI dkt my mum ,yang aku pun bulee jugak dapat mcm orangg lennn , PIECE (Y) so harap-II aku dapat kan tunaikan harapann yang mum aku nakk , AMINNN , <3



       hah topic atas tu ta abes lagy sebenarnyee , <3 hah aku nak cite sikit tentangg budak-II kelass 5 MUTIARA yangg HEBATT nieee , :) all frwd aku ad 33 oranggg , t aku lupe lelaki brpe ,perempuann brpeee , ALAHAI , ta tua lagy dah lupeee .ap nak jadi dengan aku nieee , :) thenn aku punye BIG BOSS , puann zarina binti idrisss ,then pembantu dia NURAINI binti jalil ,aku main sebattt jea nama aini tu ,kalau salahh jangan marahh ,tegur bulee , :) thennn aini punye pembantu si kecikk OLAHRAGA tu , halimahhhh , :)
aku bule ramai kawann laa jugak kann ,drpd takde , hah time UP ,mata aku dah rabakk , thenn aku nakk tidooo , bubyeee , ILOVEYOUALL , <3
                              
                  



Labels:


Older Post | Newer Post
CAPITAL NQ

hye you can call ny nieyna qamarina
i'm JB
SMK Dato Onn

BESTIEE
this all my frenn .
i love my frennn .

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial :
Background And Images :
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.