PATAH SERIBU

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
nieyna qamarina nak KURUSSSS ,
Wednesday, April 25, 2012 | 1:00 AM | 0 Comment(s)
seriuss ,hari nie ,hari paling sedihh dalamm LIFE aku ,aku tatwu knpeee , sampai orang panggil aku GEMUK punn ,aku terase hati ,sampai aku nagiss ta berhenti kannn , aku sendry pun  tatwu ,knpe aku sedihh sampai mcm tu sklyy kannn ,ylhh ,sikit-II orang panggil aku gemuk , gemuk sangat ke aku nie ,sampai oranggg madah panggil aku gemukkk , aku nak kuruss mcm orangg lenn jugakk ,aku JELOUSS aw dengan memb aku semua ,badan dia orang semua kecikk ,knpee aku jee badann yangg besarrr ,disebabkan aku badan mcny laa ,orangg yangg aku suke minat bagai ,lari dekat pp lennn ,tu lagy buadd aku makinn sedihhh dohhh , I SAY SEDIHHH !
ap yang perlu aku buadd nieee ,sumpahhh , aku tatwu mcne aku nak kurus kan badann aku nieee ,kawann ,bff ,gf ,bf , help saya ,nieyna qamarinaa ,cara mcnee nak KURUSSS , <3


Older Post | Newer Post
CAPITAL NQ

hye you can call ny nieyna qamarina
i'm JB
SMK Dato Onn

BESTIEE
this all my frenn .
i love my frennn .

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial :
Background And Images :
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.