PATAH SERIBU

Home About Me Links Blogskins Twitter Facebook
supergalah ,
Saturday, June 30, 2012 | 8:45 PM | 0 Comment(s)
.hellow haii , harini hari ahad . nak cakap dulu sudah sekian lame ta update blog tetibe tangan rase nak tekan-tekan menaip , HIHIK ! act ta busy mane pun cuma banyak layann facebook , hoho  :O

 now aku cerite dekat kamu-II semua , dulu aku ad SUPERGALAHH , now aku dengann dia hanya seorangg SAHABAT kodd , tp ntahh laa, hati belum terubat andd belum bule maafkan dia lagi  ,  tp kan aku rase bersalah , sedang nabi bule maafkan umat`y , tp sedangg aku manusia payah nak memaafkan si dia , patut ke aku maafkan si dia , :(
now aku cerite kisahh aku  mase dilamun cinta nak dekat 2bulann bersame si dia , tp kalau aku ingat-II balik pasal dia , msty  aku akann nagiss , aku pun tatauk aa knpee ,padahal aku baru jea kenal dia , mase hari KOKO, sebelumm uh aku tapernah nampak muke dia langsungg dekat sch, selepass aku kenal dia bagai , setiap mase aku nampak muke dia , pagi petangg , haishh , tu time haapy kann , now time sahabat , jarangg kodd aku nampakk muke dia ,  sebelumm aku kenal dia , aku ad jugakk aa nampak muke dia , petangg-II kann dia nak main bola dekat padangg schh , :0 
hah , aku pun ta sangke dapat kenal dia aw aw , tp ntah laaa , aku rase mcm mimpi time dia im aku dekat fb , permulaan`y aku kenal dia , dia add aku dekat fb , thenn aku app jea aa sape yangg add , pas uh dia wall , dekat aku , tengs app kodd , ntah lupee aa, then aku reply , wc and intro , then dia intro dekat aku , then aku jawabb , sorry takde modd aa nak intro bagai , < sebelum uh aku ad terbace dia wall bagai dengan seorangg mamat uh , dia cakapp dia ta setandingg dengann aku , thenn aku malass aa nak layann sebab dia cakap cenggitu , > tp sebalik`y aku yang salah angapp , hihik , buadd malu , kayy sambugg balik yangg td , then dia im aku hye , aku jawab bagai aa , pas uh , dia mix num phone aku , thenn aku bagai , tp mase uh aku takde tdit nak text dia bagai , nasib baik mum aku ad , mum aku aa jadi magse g topup ,hihik , loveyou mum, leret dahh , pas uh dia cakap ta percye ap semua aw , dah puasss im dengan dia , aku punn off , thenn malam uh dia miscall aku , then aku misscall balik , dia cakap aku tipu , cakap ta topup malass aa nak kuarr ,tp kan mum dah topup kann ,hee <3
thenn sejak haritu pagi petangg siangg malam madah text jea , ayat-II cinta  semua keluar , tp aku suke cara text dia , panjang-II best aw kalau bace , hee , tp best aa dia , just dia cepat bosann aa , aku tatwu knpee , mybe fedup kodd , tp ntah laa aku dah buadd yangg terbaik mase real aku dulu , mybe jodoh ta kesampaiann kodd , nak buadd mcne , kalau orangg dah taknak aa , :) tp dia selalu take care pasal aku , if aku tamakann ap semua aa, siapp dia pernah beli sarapann tok aku sebelumm dia main futsal , beli aku pau pesta , now aku nak pau pesta bulee ,tp nak kau yangg beli , taknak orangg lain aa , ta sedapp , hee ,
tp time 2minggu cuti uhh ,aku balik jb ,aku janji dengan dia bagai , aku nak stay bp jea, tp dia sebok kje kann , so aku balik aa jb , time aku dekat jb , dia selalu tudoh aku macam-II aw , lepak dengann lelaki aa , padahal , aku dengan lembu jea aw , duduk ruma , sabtu baru aku keluarr ,aku dengar semua cakap dia aw , then aku keluar dengan family aku g terbau , aku masuk kedai PDI aw ,  < sebelum uh dia banyak kali tanye aku , bilee aa kite dapat pakai baju same , > then aku teringat , thenn aku beli , tp mase aku dekat jb , tp berubah sangat aw , dia lainn ,ta macam selalu , aku tatauk knpee , thenn aku balik bp aw , aku ingat nak jumpe dia , tp dia main futsal dekat schh , hp dia tinggal , aku ingat nak bagi aa dia baju dengan coklate bagai , tp aku text call ta angkat , mybe takde rezeki kodd , esuk`y dahh nak schh , tp dia lak ta datanggg , so aku balik sch , aku cari hp ,aku tengok takde pun text dari dia , pas uh aku buadd dangg jla , thenn aku tidur , petangg uh dia tatext lagi , aku call dia , then dia ta ankgat , malam tu aku dah melalut pikir pasal dia , tp takde pape pun ta text aku semua ,so aku ingat esuk`y kan sch , so bulee aa jumpe dia , tanye knpee , hampee tak datangg jugak , then bali sch aku call banyak kali then ta angkat jugakk , pas uh dah maghib aw , aku amek sembayangg , thenn aku dengar hp aku ad text , aku pun gembira sbb dia text , lepas aku bace text dia aku terus terduduk weyy , aku mampu nagiss sampai aku nak solat pun ta jadi , mcm orangg hilangg anak pun ad aw , sedih nak mapuss , dia cakap tapayah menggelibas pikir pasal dia aw , sumpahh weyyy , merana aw aku seminggu tabule nak buadd ap dahhh , smpai takde modd bagai , :) aku nak lupekan dia , tp ? tp ntah laa , aku pun tafahamm ,aku takde buadd slek punn ,tp tatwu aa , now aku dengar time aku dekat jb , dia ad text ex laa ., pape laa yangg pentingg aku dengann dia , END !
now kau nak cakap dengan kau , if kau ad orangg lainn , jangann pernah bagi dia harapnn segunung`y aw , nanti hujung-II kau msty kcwekan dia punyee , ! so hargai laa seseorangg tu okeyy !


#last text aku dapat dekat dia semalamm , kalau kite dah dapat seseorang tu .jagelaa dia dengan sebaik-II`y . janganlaa memeningkan atau mengusutkan kple dia , sbb dia akan mula fedup ang cepat bosann , so hargai sesiape sajedengan kehendak dan kemahuann ia, INYA`ALLAH akan kekal lame , :) pieceyoo ,

gelaran supergalah hanya milik kau seorang jea , <3
21 april 2012 hingga  22 jun 2012

Older Post
CAPITAL NQ

hye you can call ny nieyna qamarina
i'm JB
SMK Dato Onn

BESTIEE
this all my frenn .
i love my frennn .

Credits
Layout : Dian Az-zahra
Tutorial :
Background And Images :
Best Viewed In Google Chrome

Copyright 2012 Dian Az-zahra. Protected Reserved.